babbel babbel bitch bitch



Godmorgon!

Tragiskt nog är det väldigt mycket 'god morgon' eftersom jag nyss åt klart min frukost. Sitter nere i köket och softar, familjen är inte hemma så jag har hela huset för mig själv. Det är riktigt nice. Igår spenderades fredagen som vanligt i huset, så jävla party hard! Nejmen, jag har fan inte råd heller att gå ut nu. Inte efter att jag dumt nog lyckats bli av med över 800 kr i ett kuvert som jag hade här, mina sparpengar till hemresan om 12 dagar. Så jag måste i princip spara alla löner jag får innan dess, annars kommer jag vara riktigt härligt pank. Och palla det?

Här kommer ett oerhört fail från min sida. Jag bestämde mig för att jag skulle vara en icke-rökare tills dess att jag åkte hem, för att spara pengar. Jag var jätteduktig...... i några timmar. Har nu bestämt mig för att om jag vill att barnen ska överleva utan att jag får lust att bita huvudet av någon, så är det nog inte dags att sluta röka just nu va.
Och just nu är Marta hemma i Polen, FUSK. Undrar om hon gick mellan busstationen och flygplatsen (som vi pratade om att göra, då vi är för snåla för att betala hutlösa 20euro för att åka taxi dit.) eller om hon hittade några på bussen att dela taxi med (vår andra plan)... yawhooool.

Nu ska jag städa upp i köket, fixa klart tvätten, gå ut och gå och införskaffa cigg, och ... köpa pizza? Något sånt sa MJ. Fr María får hem alla sina kompisar ikväll för att hon och Cata har sin gemensamma födelsedagsfest. Jippie. Huset fullt av 13-14åringar, isn't that a dream?!

Eeeh aaråååå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0