i know a thing or two about her, strutter.



Idag har jag fan varit produktiv! Inte sovit bort hela förmiddagarna som vanligt. Jag har fixat till lite i mitt rum (storstädningen tar vi imorgon dock) och gjort det mesta av packningen. Kul att försöka packa i kläder och shit för 10 dagar i ett handbaggage. Går inte bra. Kommer få tvätta som en toka hemma i Västerås så att jag har rena kläder liksom. Kul. Så tvättade jag massa, sängkläder, handdukar och liknande. Sen sov jag rätt mycket också, men det är roligast att sova på förmiddagen. Man drömmer alltid då, och kan ibland styra sig själv i drömmen. Det är kul!

Sen hämta lilltjejen Irene, och sen hem igen. Hon var på lagom trevligt humor (inte, hon var skitarg) så vart en del arga "IRENE!!!" i bilen då hon skrek åt Isa (tjejen jag kör hem samtidigt) och slog henne typ. Mysigt. Väl hemma blev hon på bättre humör, och hjälpte mig att städa lite ute i lekrummet och var t.o.m. snabb då hon skulle byta kläder till dans-kläderna. Ska snart iväg för att hämta henne igen och ... då vet jag inte riktigt. Tror jag ska göra tvätt, hon kanske vill hjälpa. Åååhh vad värdelöst rabbel?

Bara 2 dagar kvar, jag peppar lite semester från allt det här. Fan vad skönt. Fan vad fint.

Slog förövrigt huvudet i garageporten idag. Note to self: Ha inte för bråttom ut. Och har du det - ducka.

Min mor skickade också ett sentimentalt sms, hon kan hon också!
"Nu längtar jag riktigt mycket efter dig.. älskar dig massor :) syns på torsdag :)"

Söt va? Älskar dig med, mor! Massa massa massa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0