all the things that's wonderful



Hallå i stugan!

... Ja, det där var den absolut töntigaste hälsningen jag kunde komma på. Deal with it. Hursom ... den här veckan har gått så galet långsamt? Kan inte fatta att det var i söndags jag sa hejdå till Kim på flygplatsen (värsta jag varit med om, seriöst, det var INTE nådigt) och återvände till Algeciras. Grät hela vägen också, fyfan såg ut som ett psykfall när jag kom tillbaka. Tur nog var inte familjen hemma, så ... fick lite tid på mig att börja se normal ut och sen kom MJ och Irene hem. Irene hade saknat mig som satan, så vart massa gull med henne innan det var dags för lilljäntan att sova. Känns som år sen. Inte 5 dagar.

Det har varit strålande sol hela veckan UTOM idag. Nejnej, idag spöregnade det och åskade? Sött. Är tydligen väldigt ovanligt med regn i Maj, men som Marta sa "of course it's raining.. we're here!". And she does make a good point right there. Nejmen ... idag var det en födelsedag. Irenes kusin Palma fyllde år, så runt 5 drog jag iväg för att möta upp Marta och hennes aupair kids, och sen drog vi iväg till Getaret Club. Kaos säger jag bara, men så blir det alltid då alla kusinerna är på samma ställe. 10 kids som bara yr runt, och så med mig och Marta hängandes efter som ska hålla koll på spektaklet. Men de är ju söta iallafall, Marigel tog tag i min hand hela tiden och drog runt mig för att jag skulle se det, och det, och det.

Är det bara jag, eller är universum taskigt som tvingar in Europa mellan två stycken då man är så himla väldans nykär?
Är det typ... lagligt?
Så jävla surt läge.

48 (snart 47) dagar kvar, sen får jag träffa min fina fina pojkvän igen. Jag längtar. ♥

Förövrigt så peppar jag sommaren! Fått jobbet som funktionär på P&L tillsammans med Kim. BFF Elin och alla andra som vi känner som sökt har också fått det så .. YEAH! Och så är jag awesome och fixade jobb på samma ställe för mig och Kim, och det jobbet är faktiskt helt okej. Trevligt folk iallafall, and that's all that matters.

Idag bokade jag också flygbiljetten hem. Känns bra. Och imorgon har jag sjukt soft dag, då Irene sover hos Palma och inte kommer hem förren runt 7. Så ska chilla, sola (om det är fint väder, snälla var sol!) och åka till Primark och shoppa med María och Cata. FEJNT.
Söndag kommer det antagligen vara skitpissass väder, så ... får se vad jag och Marta hittar på.

VÄRD TJEJ SKRIVER VÄRDA INLÄGG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0