swing life away



So, well, godmorgon!

Idag skulle jag och Marta egentligen pallra oss till spanskalektionerna, men ... ingen orkade. Så jag ska gå och sova bort förmiddagen, och hoppas på att hemlängtan försvinner lite i samma veva. Precis som jag misstänkte så kändes allt okej igår, men betydligt mycket jobbigare nu såhär på morgonen. Så... efter att jag skrivit klart det här inlägget ska jag krypa ner i sängen igen, snosa lite på pojkvännens (fint det känns att skriva!) tshirt och sedan sova mig några timmar närmare juni och hemresa.

Idag blir det väl... ja hämta tjejerna från skolan då. Sen köra Irene till danslektionen, ta lite siesta eller en promenad (känner jag mig själv rätt, så siesta) och sen antagligen hämta Irene eller ha engelskalektion med henne och hennes bästa kompis Marta (som inte är samma som min Marta. DO NOT GET CONFUSED!). Sen andas, och längta till helgen. Då ska jag och Marta göra något kul, och då har 1 vecka gått. Positivt tänkande! Ska ju till Barcelona om några veckor också bara, och efter det är det bara några veckor tills min syster och hennes kompis kommer ner hit - och då åker jag typ hem efter det! SHITSKI.

Så ... nu ska jag gå och sova igen iallafall. Så jag kanske kommer upp i normal tid och hinner sola liiite innan jag ska hämta Irene och Isa från skolan. Fast det är så tråkigt att sola...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0