toner från en reggae-bit.





Okej. Jag har gjort klart tvätten, tog bara 325353 timmar ungefär. Jag säger då fan det, jag ska ALDRIG stryka kläder igen efter den här aupair-resan. Skynklor och rynkor ger karaktär, för i helvete. Annars så ... har jag inte gjort ett skit. Har suttit med telefonerna och väntat på att MJ ska ringa mig angående några pizzor till María och alla hennes kompisar nu ikväll - men inte fan har hon ringt. Så har jag rökt på hela dagen?
Nej.
Är detta mitt stora i-landsproblem som jag får lite ryck i ögat över?
Ja.
Börjar nog snart äta upp alla muffins där nere bara för att hålla mig sysselsatt. Eller struntar i att vänta på att hon ska ringa om pizzorna och går iväg för att köpa ett nytt ciggpaket iallafall. Fuck the system. Eller nått.

Och ja,  mitt hår är världens fluffigaste ibland och jag har ingen aning om vad fasiken man ska göra åt det. Eller alltså, kan ju platta det men jag orkade inte. Eh. Okej. Mitt hår skulle lätt kunna agera fågelbo... det skulle vara lite halvcoolt? Sådär Lady Gaga style.

Jag får damp på det här. Måste tugga på något. Borde införskaffa tuggleksak.

Öppna upp ditt sinne, släpp ut det som är där inne. Låt det flöda.
SLÄPP DIG FRI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0