up and down the boulevard



OKEJ ALLIHOPA! Vill ni veta vad en riktigt lyckad fredagskväll är?

- En påse äckliga chips från Mercadonas eget märke
- Två burkar spansk cola
- En massa SATC avsnitt du redan sett en jävla massa

Vem behöver fest och alkohol liksom? Vem? VEM? Inte jag iallafall.

Okej, för att komma till sanningen. Hatar hela grejen lite just nu. Chipsen är skitäckliga, ändå fortsätter jag äta. Mår skitkasst, och vill spy. Fortsätter äta. Varför gör man så egentligen? Det är så sjuk ointelligent. Jag saknar att festa, och jag förbannar det här underbara husets lokalisation och mitt eviga behov att behöva spara pengar lite.  

Men idag har varit en trevlig dag, trots att jag inte rökt en enda cigg. Ja, ni läste rätt. Inte en enda. För jag försöker spara pengar.... eller ja, jag köpte alkohol för det jag hade kvar som inte var två stycken 50euro lappar som jag behöver till min hemresa och sånt. Och ja ...

JAG ÅKER HEM OM 6 DAGAR! Egentligen 5 då den är över 12, men jag tycker inte om att räkna det så. Så det är 6 dagar kvar. Och om exakt en vecka, ska jag vara så jävla full och har så jävla kul! OCH HÖR SEN! Ska bara njuta av allas sällskap så jävla mycket som det går.

Jag har en cigg kvar och jag ska snart avnjuta den. Fyfan. Ja. Fuck yes. Ja ja ja. Hehehehe.

... och jag dumler tillbaka mot skärmen. glad, glad, glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0