jag önskar att jag var fri



Okej, igår var det galet varmt. Över 30+, och då var det födelsedagskalas på gång. Eller ... nu låter det som om det var ännu en släktgrej med en jävla massa barn osv osv osv... men nej, det var Josés födelsedags fest som började den trevliga tiden 13.00 på dagen. Fast kom dit efter 14.00, men... eh, jag och tid... hur var det nu igen? Jag hade av någon dum anledning heltäckande thights på mig i värmen, och sedan lägger vi på massa vin, annat kul och cigg på det. Helt okej känner jag!

Hemresan är lite blurrig, men jag kom hem vilket är det viktigaste. Rätt tidigt också, pga cp-busstiderna här i Landet Lätt Retarded. Höll mig vaken lite, slockande sedan i 40 minuter. Vaknade upp med huvudet på datorn och kände lite "whuuut" känslor. Tanken var att lägga mig tidigt, men så blev det inte. Klockan blev 1, sen 2, och sedan satt man 3-4 på natten och spelade sten/sax/påse och Bumper Stars på msn med Kim. Klockan 5 insåg man att det kanske vore bäst att ge upp, och sova. Eller okej, tbh, så var det min klantighet som råkade stänga ner webcammen som insåg det. Eller något.



Men igår var jag massa glad. ^ För då var det bara 4 dagar kvar tills jag åker hem på semester. MEN OJ OJ OJ IDAG ÄR DET BARA 3! Jag är helt galet glad, trots knubbiga snea fingrar och allt! 3 är liksom... vad är 3?! Snälla tisdag och onsdag, fuck off, jag vill ha torsdag! Och fredag! Jag saknar min bästa vän sådär riktigt intensivt, typ river och biter lite i själen då jag tänker på det.

Men det är bara två dagar jobb kvar. Det kommer gå fort. Jag peppar. Ifall ni missat att jag gör det, tänkte jag.

Bara jag som på riktigt känsliga dagar tar lite illa upp då applikationer på facebook säger att man är "3% älskad" eller "på en skala från 0-100 av snygghet är du 1" och sånt? Är det?
Okej då...

MEN NU SKA JAG SITTA OCH ANDAS IN THE AWESOMENESS AV ATT DET ÄR 3 DAGAR KVAR. KNAPPT. Och att Liverpool leder med 3-0 coch min fina Andy Carroll #9 har gjort två mål. Wie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0