a strawberry avalanche crashes over me



Ja... godmorgon igen. I'm still hanging in here! Visst, leker med tanken om att bara packa och dra hem till Sverige med första bästa plan då jag får min lön ... men, jag vill inte göra så mot MJ och tjejerna. De är trots allt helt underbara, och borde inte behöva lida för att jag har värsta hemlängtan just nu. Vart inte bättre av att sitta framför webcam med Kim igår heller, även fast det var underbart att se honom igen och så. Galet frustrerande att se honom, höra honom, men inte kunna röra vid honom. Vadfan är det för crap liksom?!

Jag känner mig helt tom i huvudet, och det kanske är lika bra det. Ska gå och sova igen lite, och vänta på att Marta kommer hit. Givetvis suger vädret, men det verkar faktiskt spricka upp lite nu så att vi kanske kan sola och bada lite i poolen! Prata om hemlängtan, saker att roa sig med här, och om Barcelonaresan och så. Försöka lätta upp bådas humör, tror vi behöver det.

Smajl, vaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0