you're the one i has decided, is one of my kind



Woo-fucking-hoo!
Ikväll åker jag mot Malagas flygplats, och jag har nästan packat klart och allt, och jag bara glider och är glad! Det var knappt jobbigt att klättra ur sängen imorse 7:30. Det var mer en total YES-känsla, över att jag ens lyckats somna. Jag brukar aldrig kunna det då jag ser fram emot något nämligen. Men nu gick det, och det är fan nice. Antar att det inte blir mycket sömn inatt pga flygplatsvistelse, men lika bra det fan. Vill kunna sova på flyget, för tbh, jag är flygrädd. Att tillbringa 4½h i en järnsak som flyger (ni hör ju hur fel det är) är inte hur jag helst tillbringar en förmiddag. Men det blir värt att hyperventilera för, så så så värt! Västerås!





Och kolla, jag sover inte bort förmiddagen! Nej icke, för jag ska iväg och träffa min fina Marta som kommit tillbaka från Polen. Vi ska prata, shoppa, röka och insupa varandras sällskap så mycket det går innan jag drar iväg ikväll. Hur jag ska få ner den nya klänning som jag hoppas på att finna i min proppfulla packning blir intressant. Turns out, att bara ha handbaggage inte var så bra idé. Ekonomiskt, men inte praktiskt.
 
Nu är jag sen igen. Ska möta henne om 5 minuter, och jag sitter kvar här? HAHA, döda mig. Men stackarn är fan van vid det här laget, jag är nog alltid sen.

Kan iallafall göra en effort att komma i tid så... ska dra mig väl nu.

JAG BARA LER LER LER LER LER!

Kommentarer
Postat av: Malin

Woop woop! Trevlig resa!

2011-04-13 @ 12:04:15
URL: http://piccadillytears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0