silver people on the shoreline leave us be



Hej hej hallå!

Har egentligen inte mycket att skriva (bli inte för chockskadade nu!) men kan ju säga det bästa av allt...
DET ÄR JUNI NU, GRABBAR! Månaden då jag kommer hem! Och månaden då sommaren officellt startar i Sverige!
Lite mer utropstecken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Så.

Igår var en rätt soft dag. Även fast jag har haft 0 pengar efter mitt slösande på Primark i fredags och det har resulterat i att jag inte rökt sen i måndags då Marta bjöd mig på LM blå. Alltså, det hjälpte inte speciellt mycket. Skit. Solade och badade massa, jag har ett ansträngande 'jobb' ibland alltså. Blir väl något liknande idag, förutom att jag måste ta med Irene till badhuset och hennes simlektion. De där simlektionerna är så jävla värdelösa, hon lär sig mycket mer av att leva i poolen här hemma i princip. Men oh well!

Vi har också hittat en ersättare till mig, en svensk tjej som verkar jättesnäll och så! Så jag är glad. Och lättad. Över att vi hittade en ny aupair, och för att hon verkar så bra.

Imorgon ska jag och Marta till Primark (nej, jag kan inte riktigt hålla i mina pengar men behöver nya kläder riktigt badly så what to do?) och då är målet... ett par jeansshorts, en topp/blus och cirka 2 sjalar. Säger jag nu iallafall, så får man väl se vad man trillar hem med. Just ja! Fan. Flipflops också. Kosta bara 2 euro där så.
Antecknar ni?

Fortsätt anteckna då! För nu har jag fått schemat till P&L, blev helt okej! Verkar verkligen som om jag och Kim kommer få jobba tillsammans med, så jag är glad glad glad! Det här kommer bli en riktigt bra sommar. Jag har alltd haft en bra känsla om 2011, och min magkänsla har nästan aldrig fel.

8 dagar tills min älskade syster kommer ner hit.
15 dagar tills jag åker hem och får träffa mina fantastiska föräldrar, underbara vänner och min snygga bästaste pojkvän.

Så nu tar jag de sista dagarna här i Algeciras en i taget, och insuper så mycket av möjligt av atmosfären, livet, färgerna, dofterna och människorna. Jag vet att jag kommer vilja minnas så mycket av möjligt senare.

Nu ska jag gå och sova 2h till, och sedan runt 11 siktar jag på att kunna gå och sola. Måste bli så brun som möjligt nu så att alla svenskar hatar mig.

kdp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0