there's no place like home









Så var man tillbaka.

Det har gått fort ändå, när jag tänker tillbaka. Var jag verkligen cirka 6 månader i Spanien? Det känns så avlägset, och så kort. Jag visste visserligen att det skulle kännas såhär, det gör det alltid. Om 40 år kommer livet att kännas lika snabbt som en blinkning. Den tanken skrämmer mig dock en aning. Men hursomhelst, jag är tillbaka hemma i Västerås nu och varma Algeciras ligger i det förflutna. Åhej och hå.

Resan hem gick bra, det var väldigt jobbigt att säga hejdå till alla bara men ... det gick somsagt bra. Vi var i Malaga hela kvällen och natten och träffade en av Joannas kompisar och hans vänner. Det blev lite sangria, och sedan (kors i taket) dans. OCH JAG VAR NYKTER men dansade ändå - och det var sjukt kul! Jag som alltid sagt att jag inte dansar nykter, men hell yes gjorde det då. Såg säkert förjävligt ut men det är väl smällar man får ta. Sedan åkte vi till flygplatsen, fastnade med någon pårökt svenne som hade blivit rånad 2 gr, våldtagen en gång, taffsad på av män och lalalala. Han var en väldigt intressant typ. Hoppas han får ordning på sitt liv någongång. Men sen sov vi några timmar, sen hade jag 7,5 kg i övervikt så vi packade om allt, lyckades få med allt, kom sist i kön till flyget, lyckades få 3säten bredvid varandra, led i cirka 4h och landade 40 min före planerad tid. Lyx. Vänta på väskor, och sen hetsa mot vänthallen och...

SHAZAAAM!
En alldeles för lång tid väntan var över, jag fick möta hans blick igen.

Sedan dess har jag njutit av att vara hemma, i hans närhet och max 15 min med bil ifrån vänner. Jag är lycklig, jag bara glider, kramas, skrattar, får ont i kinderna av att le så mycket och älskar t.o.m. spöregnet utanför mitt fönster just nu.

En fredagseftermiddag i skogen som nog var det mest magiska jag upplevt. Önskar jag kunde beskriva det närmare, men det är bortom förståelsen av ord.

Imorgon är det midsommar, jag taggar, och sedan är det P&L nästa! Jag bara... ÅH, är glad. Vad kul allt ska bli! Allt känns kul. Allt känns bra. Att städa på jobbet är inte tungt heller. ÅH NICE!

KDP. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0