a day

Dag 06. Din dag.

Är efter som vanligt, så blir väl om dagen igår. Irene hade en dålig dag, så morgonen var rätt påfrestande då jag visste att jag hade bråttom. Men fick iväg henne och Isa till skolan, sen fort hem och böt om. Drog för att hämta familjen, och sedan bar det iväg till Tarifa! Stannade på plazan för att äta lite brunch, och vänta på att vädret skulle bli finare. Sen gick vi runt lite i Tarifas äldre delar, kollade på en kyrka osv osv. Sen gick vi ut på den blåsiga piren, för att komma till Europas sydligaste kust, och efter det åkte vi till en fin restaurang vid en av Tarifas vackra stränder. Sen hem, jag tog Irene till dansen, sov siesta och sedan iväg för att köpa Catalina och Isa till musiken. Hem, chillade, sen hämta tjejerna igen. Sen kom min familj hit till huset, åt paella, träffade min aupair familj lite bättre och så vidare! Riktigt trevligt! 

JEPP, så är det. Var sol också, tror min mamma lyckades bränna sig lite på bröstkorgen men ... hon verkade bara glad över det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0