blue virgin isles



Okej okej! Karnevalen blev det inget av i fredags, jävla regn. Varit skitväder aslänge. Men idag var det faktiskt bara lite moln och annars sol! HELT OKEJ. Och idag har varit en påfrestande dag, var på Excalibur med Irene och hennes kusin Marielle. Typ som Busborgen eller något. Satt i cafeterian som hör till, och den var full med spanska småbarnsfamiljen. Ljudnivån var på rockkonsert nivå. Så jävla jobbigt. Det enda som är värre än vanliga spanjorer är de som är beväpnade med barnvagnar och småkids, just saying.

Men jag ska inte klaga, FÖR OM TYP 2H FÅR JAG TRÄFFA MIN FAMILJ! ♥ Sitter och lyssnar på supersvenska Ted Gärdestad och peppar järnet. Imorgon blir det Marocko med la familia och Marta också, hur peppad är jag? HUR PEPPAD? Wiie! Pratar med bästa vännen också, och jag saknar söönder hennnne. Men hon kommer till mig första helgen jag är hemma i April, och vi ska ut på krogen tillsammans för första gången och det ska bli så kul kul kul! Jag peppar framtiden lite, kommer bli så kul!

Så ber vi för att internet lever längre än igår, spanskt internet suger ... ÅH JAG ÄR SÅ TAGGAD ATT JAG INTE ENS ORKAR SKRIVA MYCKET! Dessutom är mitt tangentbord asdrygt och segt, så är jobbigt att skriva mycket... palla.

Men... ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0