ghost dance

Jag har insett att min senaste kyss… förmodligen var från en med samma kön. 
Jag lyssnar på… tystnaden.
Du mår bäst när du… känner att jag är exakt där jag vill vara.
Stockholms bästa stadsdel är… eh. örby? heehehe
Jag pratar… spanska eller engelska då jag blir riktigt full.
Jag älskar/tycker om… väldigt mycket.
Min bästa vän(ner) är… hur underbara som helst.
Min första riktiga kyss… var ingenting att hurra för.
Jag avskyr när folk frågar… varför jag är vegeterian.
Kärlek är… allt.
Någonstans, tänker någon… "Idag ska jag förändra världen"
Jag kommer alltid att vara… mig själv.
Jag är hemligt förälskad i… Spirit.
Sist jag grät var… fömiddags.
Min mobiltelefon är… en riktig trooper!
När jag vaknar på morgonen… ser jag ut som monstret från svarta lagunen.
Innan jag går och lägger mig… gör jag allt som går för att inte gå och sova.
Just nu tänker jag på… att spanjorer är irri som dubbar allt på tv.
Bebisar är… söta.
Homosexuella är… precis som alla andra.
Blondinbella är… blond?
Ikväll ska jag… gör absolut ingenting.
I morgon kommer jag… jobba.
Jag vill verkligen… att det ska vara 13onde april.


Kommentarer
Postat av: Malin

din mobil <3 hahaha

2011-03-24 @ 11:07:21
URL: http://piccadillytears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0