sunshine, lollipops and rainbows





Jag är frisk nu! Så jag är skitglad. Irene var snäll imorse dessutom, så då vart jag gladare. Pratade kort med Kim i telefonen också, så då vart det värsta supermorgonen. Sen gick jag och sov, eftersom skillade jag gick och la mig efter 5. Bra idé då man ska upp halv8 har jag hört. Sen sov jag till halv2, sen upp, duschade och bara var allmänt jäkla glad eftersom det var sol ute och allt känns toppen!

Om exakt 2 veckor ÄR jag i Västerås. Det är den officiella 2veckors dagen idag, bara att dansa och le.

Då jag åkte för att hämta María och Catalina från skolan, så ... svängde jag som vanligt vänster där man egentligen inte får svänga vänster. Men ingen bryr sig, för ingen orkar svänga höger, åka 100 meter extra för att vända i en rondell. Men nu jävlar var spanjorerna listiga, och hade satt dit poliser som såg om man svängde vänster där ... attans, säger ju jag.
Undrar hur mycket de fick in på böter den dagen?

Dock. Ingen böter för mig. Nu vill jag inte vara den som är den, men det var bara att le, fnissa lite, låtsas att man inte förstår alllls vad de pratar om, vadå inte får svänga vänster? och leka med håret för att slippa undan det. Vad vill feminister egentligen, sånt där är ju helt galet bra?



Så nu sitter jag här och äter min lunch, som av ren lathet är två småyoghurtar och vatten. Ja, jag är lat. Dessutom är skeden helt minimal. Jag försöker visa det på bilden där, men ... misstänker att det inte framgår. Men den ÄR liten, så jag hetsäter med min lilla sked för att jag är ... glupsk. Mm!

Har en soft jobbdag idag med. Varit helt ensam hela eftermiddagen, förutom Gumer då. Städerska. Tycker fortfarande det känns så awkward att ha en städerska, så jag gömmer mig alltid. Bra där, tjejen. Sen ska jag hämta lilltjejen Irene från dansen vid 6, och vara ensam med henne tills  runt 8 då jag ska hämta stortjejen María. Som fyllde 13 igår btw, gav henne en väska, solglasögon och en sjal. Hon blev fett glad, jag äger?
Mamma MJ kommer inte hem förrens runt 9-10, så jag ska laga mat till dem också. Hörde jag att det blir flingor med mjölk?

Jag är så himla glad idag.
Så glad att jag bara ska gå ut och gå lite i solskenet, röka mina förbannade chokladsmaksatta cigg (jag saknar Marlboro, boh!) och le. Jag ska dansa lite, och inte bry mig ifall någon ser. Jag ska le, le, le mot alla jag träffar och hoppas dem blir lite gladare om deras dag varit dålig.

Just embrace this feeling. Tack tack tack för den känslan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0