the sun is in the sky



Vaknade av att Irene kom in, och sa de berömda ordet "television!". Så det var bara att kravla sig ur sängen, och dra igång tv'n åt henne. Tänkte sen gå och sova igen, men är väl pointless då man redan är vaken. Så det var på med träningskläderna istället, och ut för en joggingtur. Joggade dock inte speciellt länge, var så freaking jävla varmt att jag powerwalkade istället. MEN FORTFARANDE, jag rörde my fat ass.

Eh okej, nu ska jag äta mat nångång men ... MJ och dem är i köket och rör om, av någon anledning tycker jag inte om att gå ner och börja plocka mat då. Så ska vänta lite tills köket är fritt fram, och då blir det en sallad av något slag! Är planen iallafall. Sen har jag säsong 4 av Sex and the City som väntar på mig, jag vet att jag är fett sen med att följa den typ, MEN AAHMAHGAAADH så bra den är!

Stilig bild på mig och syrran där över förövrigt, från min kusin Viktors student -08. Fan typ 3 år sen. Oj oj, gammal jag känner mig. Vartfan tar tiden vägen?

Fortfarande 25 dagar kvar. 25, 25 days ... it's too much... it's too much.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0