those strawberry fields



Det är onsdag, och imorgon åker min familj hem. Inte okej, inte kul, och jag ser inte fram emot det. Har redan hunnit vänja mig vid att dem är här. Men... MEN! Det är bara 29 dagar kvar tills jag får åka hem 10 dagar i april, och jag ser fram emot det helt galet mycket. Det kommer bli så himla fint att träffa massa fina vänner igen! Så det är bara att cheer up. Och ju fler dagar som går, ju närmare kommer man sommaren, och ÅH vad jag vill ha hit den svenska sommaren. Att bara vara hemma under sommaren, åka på festivaler, grilla, och träffa lovely persons. Kommer bli fint.

Men idag så ska vi faktiskt vara i Algeciras centrum för första gången. Komiskt nog har vi inte hunnit med det än, så... ska bli kul att få visa dem min stad! Sen ikväll ska vi till Montaditos (ett ställe där allt kostar 1euro, och montaditos är en sorts spansk smörgås som är väldigt... typisk spansk. Asgott är det.) och sen efter det kanske jag och syrran lullar ut lite för att dricka lite mer alkohol. Inte så länge dock, Algeciras är dött under 'vintern' på veckodagarna. Idag hoppas jag att jag och syrran hittar hennapennor, så att vi kan få användning av vår hennafärg.

Så egentligen har jag inte tid för att skriva mer, så jag tänker inte göra det heller. Dessutom är det fint väder idag, SCORE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0