touch, taste, feel



Godmorgon!

Idag, eftersom det officiellt är fredag då man vaknat, så är det verkligen under 3 veckor kvar. Kanske framgått att jag verkligen längtar hem just nu, och det gör jag! Men med ett leende istället för tårar, så det går ingen nöd på mig. Jag hoppas dessutom att Marta är frisk imorgon, så att vi kan gå ut och festa innan hon drar till Polen nästa vecka för att stanna tio dagar. Och precis då hon kommer hem igen, så åker jag på kvällen dagen efter så... haha, vi hinner inte ses så mycket, och nu har det gått galen långt tid sedan vi sågs. Mina föräldrar var ju här förra veckan, och den här veckan har hon varit sjuk så. Så jag hoppas, håller fingrarna krossade!

Nu när jag fått i mig min frukost (havregrynsgröt, can i get a hallelujah?!) så ska jag lägga mig och sova någon timme mer. Det är ändå grått, småregnigt och trist som fan ute. Sen måste jag ut och springa eller powerwalka, annars bryter jag väl ihop.

ALLTSÅ BARA 2VECKOR OCH 6DAGAR TILLS JAG FÅR SE ALLA IGEN!
Även Susan kanske, som åker till Barcelona nu på söndag för att plugga spanska i 3 månader. Hon kanske kommer hem då, och det känner ju jag skulle vara trevligt! Annars ska jag hursomehelst åka till Barcelona i maj annars, eller så kommer hon hit. Så.. sehr guth! Alltså jag bara ler och glider fram, hörrni!

Idag lyssnar vi på The Dear Hunter - The inquiry of Ms. Terri.
No seriously, det gör vi. Lyssna nu.

Kommentarer
Postat av: Anja

Svar:

Haha, du får återkomma med recension senare!

2011-03-25 @ 10:22:07
URL: http://originalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0