walnut tree



Känns som en allmänt skum dag idag. Vaknade upp, somnade till igen fast jag sa åt mig själv att inte göra det, kom upp igen runt kvart i 8 och ner för att fixa Irene. Iväg med Irene till skolan, åt frukost, kunde inte gå någonstans för att brasan brann och jag var tvungen att hålla den levande. MJ's systers hus är helt översvämmat pga stormen igår, så vi har saker överallt som behöver torkas. Sedan gick jag för att sova igen, bara lite.

Så blev det inte. Vaknade flera gånger minns jag, för jag ställde om klockan, men sedan bara fortsatte jag sova. Hade en riktigt skum dröm där flera jag känner IRL var med (den var fan jävligt nice på vissa aspekt) och där drömde jag att jag glömde tiden och inte hämtade varken Irene eller María. + så hade någon snott min bil. I drömmen alltså. Vaknade dock inte upp från allt förrens 13:00 då Länsförsäkringar ringer mig och frågar efter min mamma. Ouppskattat telefonförsäljargrej, men uppskattat att de väckte mig för jag hade tydligen glömt larmet.

Och elden. Elden hade jag glömt.

Men den lever nu, jag är vaken, och jag ska iväg för att hämta Irene. Har inte varit på gymmet idag (Marta's aupairbarn Elenitas skola är under vatten) och jag har inte gått ut och gått (pga elden jag skulle hålla levande men inte gjorde så bra)... men jag ska se till att gå ut och gå något.

Bara 5 dagar kvar tills min familj kommer. Awesome!
Och det känns ovant att skriva i en blogg. Erh.

Adios.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0