was it worth all that war, just to win?



Idag har inte varit så händelserikt direkt. Vaknade runt 2-3 någongång, eller ... ja, hade vaknat till flera gånger. Dels för att familjen låtit, och dels för att en gång fick jag ett riktig cp-sendrag i smalbenet! Riktigt jävla onice, måste jag säga. Sen då jag väl kom upp hade familjen dragit till morföräldrarna, så jag chillade järnet! Eller ja, jag solade någon timme eftersom det var helt mördande varmt och sen gjorde jag all tvätt. Tog nästan 2h fan. So is all good! Imorgon är min helt lediga dag, så jag ska ... eh... chilla lite mer?

Ligger efter lite på 30dagars listan så ska väl göra dem nu alltså... vajjert, en kaviartaxi.

Idag lyssnar vi på Overture - Patrick Wolf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0