1. bored



Hur svarar du i hemtelefonen?: "Lindell!"
Hur svarar du i mobiltelefonen?: "Aaaah det är Ella."
Ringer det mycket till dig?: Nu? Nej inte direkt.
Ringer du mycket?: Samma där. Inte nu.
Vem ringde du senast?: Mor!

Dagens låt?:
Timglas - Lars Winnerbäck
Dagens artist?: Winnerbäck.
Hur mycket pengar har du?: 20 euro... fett rik!
Senast kramat och när?: Irene, några timmar sedan.
Festivaler i sommar?: P&L och Öland Roots, baby!

Antal timmar sömn inatt?:
 2½. Skarpt. 
Sov du ensam?: Ja, blä.
Vem sov hos dig senast?: Marta!
Vem sov du hos senast?: Susan! 

Vem vet mest om dig?:
 Min soulm8 Elin. 
Vem vet du mest om?: Skulle tro Elin där med. 
Vad ser du fram emot?: Sommar i Sverige! 
Vad vill du ha just nu?: B&J Coconutterly.
Snyggast i skåne?: Eh.. eh.. ehhh...
Sista ordet?: "María José...!"

Vem längtar du mest efter?:
Kim. :') ♥
Vem vill du helst slippa?: Ingen tror jag!
Vem stör du dig på?: Ingeeennnn. 
Vem vill du sova brevid inatt?: ... igen. Kim! ♥ 

Vilken tidning läser du just nu?:
Ingen.
Vilken buss åker du oftast?: 28an i Västerås, och L3 här i Algeciras.
Vilken årstid är det nu?: Sommar skulle jag säga!
Anser du sig själv snygg?: Inte är jag ful iallafall. Medelmåtta.

Har du varit kär?:
Ja!
Är du kär nu?: Somfan! ♥
Är du en bra partner?: Jag äger?
Har du sett din bästa vän gråta?: Det har jag.

Vad åt du senast?:
Två rader mörk choklad. And I loved iiit.
Har du varit med i en rättegång?: Nej.
Är du polare med grannarna?: Här, nej. I Västerås, så dem på högersidan.
Vilka språk pratar din mamma?: Svenska, engelska och lite norska.

Vilka länder har du bott i?:
Sverige och Spanien.
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?: Torsdags.
Gay?: Nepp.
Har du däckat/spytt för att du druckit?: Lite för många gånger kanske. 
Har du täckt någons hus med toalettpapper?: Nej, men saker i trädgårdar osv.

Suger det här?:
Nej, jag är lättroad!
Har du varit på ett party?: Ja. 
Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?: Kul grej! 
Har du varit utomlands?: Haha ja!
Vilket är det bästa bröllopet du varit på?: Minns inte direkt dem jag varit på ... var så länge sedan. 

Var är dina syskon just nu?:
Hon är nog i lägenhet i Uppsala.
Vilken tid gick du upp imorse?: 07.37 typ
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?: "Taskmört! Hihi :* <3"
När var du riktigt sjuk senast?: I januari.
Vem är den senaste kändisen du såg: McFly!

Vad finns i din bakficka?:
Har inte bakfickor atm.
Vad gjorde du kl 2 inatt?: Skype'ade med min snygga italiano boy.
Vad är det första du gör på morgonen?: Tar hand om Irene.
Vad ska du göra efter det här?: Tvätta min bikini (jepp) och ge upp, och gå och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0