barcelona



Godmorgon världen!

Jag och Marta lyckades ta oss helskinnade till Barcelona trots allt, efter en natt (10timmar, blä) på Malagas flygplats och ett flyg. Är det bara jag som tackar allt som går att tacka då jag landar efter att ha flygit? Kan vara för att jag hatar att flyga. Tror alltid vi ska dö. Trodde kaptenen skulle dränka oss i havet utanför Barcelona då han åkte i typ cirklar över havet och verkade undvika att landa. Hehe... hursomhelst!

Vi kom fram till Barcelona, och efter jävligt mycket om och men lyckades vi och Allo hitta varandra. IQfiskmåsgänget skulle försöka hitta varandra i en stad där ... det ibland känns som om hela världen bor. Seriöst, fan vad mycket folk. Sen åkte vi hem till hennes lägenhet, träffades henne skitsöta och skitmongo hund och hennes jättetrevliga pojkvän. Vi gick upp på ... något berg, som jag inte minns vad det heter, och såg på utsikten över Barcelona. Skitfint faktiskt! Och ja, såg lite ut som i Jurassic Park... alltså inte staden, utan berget där vi var. Och var någon kille där som vi tror jobbade där (han verkade tro det iallafall) som jagade runt alla uppe på torget där uppe och sa åt dem allt de inte fick göra. Helt störd, han verkade vara på sitt livs mission typ. Med att vara en pain in the ass på allt som levde.

Sen åkte jag och Marta ner för att träffa the S to the U to the S to the S, och var väldigt trevligt att träffa henne igen! Ja, Allo med of couuuuurse! Har inte sett någon av dem sen typ början av Januari så... shitski! Vi drog hem till hennes lägenhet, köpte sprit osv, duschade, och sen drog vi ut för att äta tapas och dricka mojitos. Tillbaka, för att köra ölspelet i väntan på Allo och Kylian och då dem kom så drog vi igång med ett polskt drickspel som Marta hade med sig. HELT SKITLIVSFARLIGT! Seriöst, haha helt omöjligt att vinna typ och man bara drack och drack! Nice var det.

Roligast var dock då Marta råkade sparka ner askkoppen från balkongen och Susan var övertygad om att den träffade mannen nedanför i huvudet (den gjorde inte det, ni kan andas) och alla fick lite panik. Hehehe. Farliga grejer det här.

Sen drog vi till en hiphop/RnB klubb i Barcelona som var sjukt nice. Seriöst, askul musik att dansa till! Så det var bara att dansa sönder där till klockan 5-halv6 på morgonen. I HAD A VERY MUCH KUL TIME! Vissa hade roligare än andra (hihihi Suss, hihihi). Det negativa var väl att någon tappade glas på dansgolvet, så alla fick skorna fulla med glas och jag hade mina nya sandaler på mig och .. skar upp stortån på glas och blödde ner mina nya skor. Skitkul, verkligen. Och så var killarna galet irri, spelade ingen roll hur många gånger man vände sig bort från dem eller sa till dem - de gav fan inte upp alltså. En kille spenderade 5 minuter med att jaga min bak med sin hand, fick lite ryck i ena ögat. MEN, förutom alla slisk osv osv osv wiiie, så var det kul!

Och vi... överlevde. Hursom,.... och nu ska jag typ hoppa in i duschen och sen ska vi ut på stan och... jag vet faktiskt inte. Eller jo, äta sallad! Sweet. Saknar sallad som fan. Sen ska väl Suss och Marta till Camp Nou, men eftersom jag har 15 euro kvar att roa mig med (observera att jag ska ta mig hem för dem med = går inte, så ska se hur det här går...) så... eh, jag vet inte vad jag ska göra. Typ ... sitta här. Haha! KUL. Men ikväll så blir det iallafall mer supa, och ut och svänga de lurviga igen. Längtar redan tillbaka till alkoholdimmorna.

Och nu är det 26dagar kvar tills Västerås, och tills jag får träffa världens underbaraste kille. Jag saknar dig, mongo. <3

Kommentarer
Postat av: hennes mongo

KOM HEM <3

2011-05-21 @ 13:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0