i poured my heart out


(ja, jag är femton år efter alla som vanligt och har börjat stalka ner True Blood nu. okej?)

Voj voj!

Jag har haft väldigt softa 3 dagar nu, så det är nice. I lördags hade MJ kompisar över så jag bara gled, i söndags så kom Marta hit och vi poppade popcorn, bråkade några år med att få engelskt tal och såg på en skum film med Ben Affleck, snackade massa, planerade in saker och rökte. Det var väldigt trevligt, söndagarna med Marta äger alltid. Igår var alla lediga igen, så då hade MJ vänner över igen - så då bara gled jag igen. Sjukt nice.

Så nu är det tisdag. Fint! Efter onsdag så går veckan alltid asfort, jag tycker det är måndag-onsdag som är senast. Och nästa vecka är det tydligen la fiera (jag tror det heter så) borta i Los Barrios, så ska väl släpa dit Marta och dricka mojitos! MJ sa iallafall att de brukade ha mojitos där, såååå fingers crossed. Mojitos är världens bästa drink, och dem har den fan inte här typ? Galet. Elin köpte ju en till mig då vi var ute i Västerås i april, men jag bjöd runt till så många så jag typ inte fick något själv... shit happens! Får ta igen det i Los Barrios då.

Var på Skype igår med Allo i 2h, och det var jävligt fint att snacka av sig som fan med någon som förstår. Allo äger. Ska bli så kul att se henne igen då jag och Marta drar till Barcelona över helgen! ♥ Ska bli sjukt kul, ska fan vara packad hela tiden! <- Pappa, nu känner du dig stolt va?

Har förövrigt köpt Öland Roots biljetten nu! Jag känner att det kommer bli sådan jävla awesome sommar. Peace & Love och Öland Roots, jobba med Kim♥, och massa massa grillningar, strandhäng (jag har bestämt mig för att vädret kommer äga) och SHEAPCAMPING med Matilda!

Sommar, var god kom. Bara 44 dagar kvar, (& jag räknar sekunder tills jag får se in i hans ögon igen).

Och Algeciras, SKÄRPNING MED VÄDRET. Vill kunna strandhänga här med, tack på förhand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0