papa was a rollin' stone



Godmorgon!

Det är onsdag. Onsdagar är alltid lite okej, för efter onsdagar går det väldigt fort och jag vill att det ska bli onsdag så att det kan bli söndag - och så ber vi för att Bahia park faktiskt ÄR öppet så att jag och Marta kan åka dit. Enligt MJ så har allt dåligt väder passerat och att det hädanefter endast kommer vara strålande sol osv. Man kan ju hoppas! Nog för att jag alltid stannar uppe lite för länge så jag föredrar att sova bort förmiddagarna, men NÄSTA vecka ska jag tvinga Marta att börja komma hit så att v kan bada i poolen och sånt istället. Hoho.

Barcelona var hursomhelst hur jävla kul som helst. Fyfan vilka kvällar, rockstar nights! Var riktigt grymt skönt och behövligt att ha den där helgen, att bara kunna rikta in sig på att vara 20 år gammal och ... inget mer. Så nice. Var underbart trevligt att träffa Suss och Allo med, har ju inte träffat dem sedan i början av januari! Och dem brukade man träffa flera gånger i veckan förut liksom. Hmm.

Jag har egentligen inget viktigt att skriva. Igår såg jag massa The Big Bang Theory och är det bara jag som tycker att Sheldon är irriterande? Okej, han är skitkul ibland men han är fan duktigt påfrestande ibland...

Idag är det förövrigt 22 dagar kvar, och imorgon är det precis 3 veckor tills jag åker hem! ♥ Längtar så grovt efter den här sommaren. It'll be something special because of someone special.
Så har jag saknat typer som Matilda också, som rullar in från England! Och så kommer ju även Suss och Allo hem, och Allo tar med sig Kylian (hennes supertrevliga pojkvän!) så det kommer nog bli MUCHO fun.

Fast nu hade jag tänkt sova bort förmiddagen, eftersom jag var uppe för länge och skype'ade med Kim.

Peace!
Idag är förövrigt en soul-dag. Man vill ju bara dansa då man lyssnar på soul, och jag vill dansa dansa dansa bort dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0