river en vacker dröm



Såå ... den här helgen har varit riktigt trevlig den också!

Eller ja, vi glömmer bort fredagskvällen som jag spenderade gråtandes framför Ten Inch Hero (så jävla underbar film, alla som inte sett den - SCHAS IVÄG OCH GÖR DET!), ätandes kex och drickandes vatten och höjdpunkten var tragiskt nog då man sjöng med till Lars Winnerbäck och hade hårborsten som mikrofon. Men, bortsett från det så har helgen varit fin! I lördags städade och tvättade jag hela dagen, men det var rätt peacefull. Sen på kvällen kom Marta, vi såg på Champions League festivalen (ingen överraskning att jag är glad över hur det slutade va?), såg den jätteskumma filmen Addicted to her love och ... rökte och snackade. Söndagen spenderades vid poolen, lekandes med María, Luís och Javier. Riktigt kul och skönt!

Och IDAG är det bara 17 dagar kvar tills jag åker hem, åh jag längtar så mycket! Jag har börjat känna att det kommer ju bli tråkigt att lämna familjen som jag trots allt bott hos i nästan 6 månader. Och speciellt sorgligt och hemskt kommer det bli att lämna Marta - MEN vi ses ju igen. Som sagt - inget hejdå, bara ett lite längre "vi ses snart."

Har egentligen inget värt att skriva sådär ... bara att jag längtar hem, men att livet här är varmt, fuzzy och helt okej ändå. Men Västerås har så mycket ovärderligt, och jag kan inte vänta tills jag är hemma igen. Åh, längtan! Marta är påväg hit nu, ska väl hänga vid poolen hihihoho! Är ju blå himmel och strålande sol så... por que no?!

kdp. ♥

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Kul sida! Det märks att du gillar att skriva!

2011-07-20 @ 21:57:38
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0