teenage crimes



Hej hej hallå!

Ja, nya Kenza har vi här. Men hmm... på söndag är det 3 veckor sedan jag kom tillbaka hit, och Västerås känns så fruktansvärt långt bort. Men idag är det 35 dagar till jag får åka hem. Woh! Är dock lite lagom småirriterad, för att tjejen vi verkligen trodde skulle komma som aupair hit ballade ur och nu har jag alltså... cirka 30 dagar på mig att hitta en ersättare. KUL! Varför söka som aupair om man inte är 100 på att man vill/vågar? Orkar inte folk. Vill verkligen inte lämna familjen i skiten, men jag måste hem den 16onde juni och... så är det med det. Så jag får ligga i som satan nu alltså, pratar med en till tjej nu så... vi håller tummarna!

Sååå... i söndags var jag och Marta i Tarifa. Jag brände mig. Somfan. Det var trevligt! Och vi har bokat flygbiljetterna till Barcelona nu! 20-22a åker vi för att besöka Susan och Allo i Barcelonastaden. FAN VAD NICE! Ska bli så skönt att bara slappa, röka och supa så jag vet inte vart jag ska ta vägen. 1vecka kvar bara!

Läste förövrigt nu att man ska kunna gifta sig under Peace&Love... helt livsfarligt. Lovar att jag och Elin kommer lyckas gifta oss eller något. Haha åh fyfan ja!

Nej, jag har inget värt att skriva. Min och Elins bloggar måste vara de händelserikaste i hela världen tror jag. Hoho.

MEN JAG UPPDATERADE, OKEJ, SMILE ALLIHOPA!

Förövrigt känner jag mig lika attraherande som en gravid flodhäst, alltså måste jag börja få ut mitt arsel och röra på sig igen. Vilket jag lyckades bra med idag, joggade nästan hela rundan som vanligtvis tar över 1h att gå och så gick jag den långa vägen hem istället för den vanliga kortare. Fan vad jag äger. Nu ska jag bara sluta knubba onyttig mat också - går ju alltid så bra har jag hört.

Och hej, jag saknar min pojkvän♥, min bästa vän, mina vänner, min syster, mina föräldrar och min katt.35dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0