windows into the soul



GODMORGON!

Är på typ ... bra humör nu på morgonen, trots att Irene var den totala motsatsen. Har nog aldrig mött en varelse som hatat morgnar så mycket, inte ens Sara Eks ilska mäter sig mot Irenes! Eller ... man kan ju faktiskt lyfta Irene ur sängen. Hade man gjort det med Sara misstänker jag att man inte varit vid livet att skriva detta...
Hursom.

Jag har haft en vidrig magsjuka i två dagar som jag inte njutit av, och nu är den i princip över så jag är MUY ALEGRE. Vad som utlöste den kan man ju fråga sig, men att hälla i sig 4,5 liter tinto verano med Marta (och bli rätt väldigt kalasfulla) i söndags hjälpte nog inte hela saken. Men det var ju trevligt iallafall!
"I AM A GERMAN PIRATE, ARRRRRRRRRRRRR!"
Men ja. Eh. Folk behöver ju faktiskt inte veta så mycket om vad som sades efter de där litrarna. Det är nog bäst om det stannar mellan mig och Marta... Men imorgon kväll så tar vi bussen mot Malaga för att sedan ta flyget till Barcelona på förmiddagen dagen efter! HALLELUJAH! Ska äntligen få träffa Susan och Allo, som jag inte sett på nästan 5 månader. Det är helt sjukt. Men det ska bli så kul! Planen är enkel:
"Fullast vinner. Hela helgen."
Ska vara skönt att släppa allt lite.

Sen efter Barcelona så ska jag och Marta gå på Bahia Park här i Algeciras på söndagen, och det ska bli kul som satan då jag är ett riktigt fan till vattenparken. Och sen kommer hennes kusin hit 1a juni, så det ska bli kuuul, och sen kommer min syster hit 9onde juni och det ska bli ännu roligare - men roligast av allt, efter det kommer den 16onde juni och då får jag åka hem! Och träffa alla! Supa på midsommar, gå på underbara festivaler, grilla, bada, ha svensk sommar... åh. Tillsammans med världens bästa vänner (för att typ alla kommer tillbaka till Vässan under sommaren... TYP MATILDA!!!) och så - världens bästa pojkvän ♥. Som jag numera får sitta och se på genom en dataskärm, och I tell you this - det är fan ren tortyr. Aldrig igen detta. Långdistans suger.

Jag har ... iallafall gjort allt jag ska nu. Tjejerna är i skolan, frukosten undanplockad, jag fixade min tvätt igår, boardkingkorten till Barcelona utskrivna och ... ja well! Ska bara klottra lite mer i bloggen och sen sooooova!
Vet att ni tackar för ännu ett innehållsrikt inlägg.

Nästa vecka får jag börja shoppa igen också. Woppiidooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0